المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عماد الحريرى اخى جارى رسم لك التعويض انتظرنى اين انت استاذ عماد بنتظارك للمتابعة
http://www12.0zz0.com/2009/07/21/21/816209302.gif
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hashmgoran اين انت استاذ عماد بنتظارك للمتابعة اخى العزيز هاشم ممكن تشوف النقطه الفاصله وتقيس عليها من على البرده لانى لا املك جهاز الان كى اطابقه مع المخطط بانتظارك
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات