d816h 0pgl200
التاتش توقف بعد السوفت جربت فلاشات كتير وحتي ملفات البوت عشان الشاشه السوداء ولكن مفيش فايده مع العلم ان الجهاز اشتغل علي شاشه وتاتش تاني وكذلك التاتش اشتغل علي جهاز تاني ولكن الاتنين مش شغالين علي بعض ارجوا من اهل الخبره حل لهذه المشكله



رد مع اقتباس

المفضلات