حبى الجهاز هتلاقى علية اسماء كتيرررر جدا
اعمل ضبط مصنع
هتقولى انا عملت سوفت
هقولك اعمل ضبط مصنع ومتابع معاك كان معايا نفس المشكلة دى قبل كدة واتحلت ب ظبط المصنع


حبى الجهاز هتلاقى علية اسماء كتيرررر جدا
اعمل ضبط مصنع
هتقولى انا عملت سوفت
هقولك اعمل ضبط مصنع ومتابع معاك كان معايا نفس المشكلة دى قبل كدة واتحلت ب ظبط المصنع
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات