اخى الكريم
بداية طالما الجهاز فاصل لوحده هتعمل انفو مش هيقرا
الحل
لو بتتشغل على التورنيدو نزل skeap earse الى رقم 3 وان شاء الله هياخد الملف عادى

ويستحسن انك تفلش على الجاف وهيفلش معاك بدون اى مشاكل لانه قوى فى dct4 plus

فى انتظار رك