اخى الكريم
بداية طالما الجهاز فاصل لوحده هتعمل انفو مش هيقرا
الحل
لو بتتشغل على التورنيدو نزل skeap earse الى رقم 3 وان شاء الله هياخد الملف عادى
ويستحسن انك تفلش على الجاف وهيفلش معاك بدون اى مشاكل لانه قوى فى dct4 plus
فى انتظار رك
.gif)
.gif)
.gif)
اخى الكريم
بداية طالما الجهاز فاصل لوحده هتعمل انفو مش هيقرا
الحل
لو بتتشغل على التورنيدو نزل skeap earse الى رقم 3 وان شاء الله هياخد الملف عادى
ويستحسن انك تفلش على الجاف وهيفلش معاك بدون اى مشاكل لانه قوى فى dct4 plus
فى انتظار رك
AhMed FaWzY™ شَكر
المفضلات