المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basharadd انا فصل معي نوت 4 وللان بحاول معه ومفيش فايدة جرب Z3X JTAG
مهما كانت أمنياتي مستحيلة سأظل أحلم فعند الله لا تموت الأمنيات
قوانين المنتدى
المفضلات