انا فصل معي نوت 4 وللان بحاول معه ومفيش فايدة




انا فصل معي نوت 4 وللان بحاول معه ومفيش فايدة
.gif)
.gif)
.gif)







السلام عليكم
يمكن إصلاح البوت نوت 4 ببطاقة الذاكرة للأنواع التالية:
SM-N910F
SM-N9109W
SM-N910A
SM-N915D
SM-N9108V
SM-N9100
SM-G901F
حمل الملفات والشرح من الرابط:
Dead Boot Recovery without box - SM-N910F SM-N9109W SM-N910A SM-N915D SM-N9108V SM-N9100 SM-G901F ~ GSM-FILES
Ali Maher gsm مُعجَبون
.gif)
.gif)
.gif)
اخواني بالنسبه لل j100 j110 الافضل تفليش الجهاز system و recovery فقط لتجنب موت الجهاز بعد السوفت ويير طبعا هذا في حال كانت ال emmc غير تالفة

مشكوررررررررررررررر
جاني جهاز جلكسي اس7 ميت مايقبل شحن مايقبل اي شي وشبكته في سلك UART وضغطة على زر خفض الصوت ومع التشغيل 30 ثانيه واشتغل والمشكله ان الزبون قال غيرت اكثر من شاشه ومااشتغل لانه اتوقع الشاشه متعطله لكن الحمدلله عن طريق UART الشميرا اشتغل
تم الإرسال من SM-N930F باستخدام Tapatalk

عيب مصنعي خطير من الشركة
انا بقيت افلش دزئي فقط تحاشيا للوت المفاجي





هو في حل مشي معايا في j100 فلشته هلي الاودين كل الخانات ماعدا ap واشتغل الجهاز تمام
المفضلات