السلام عليكم
تسلم ايدك على مواضيعك الجميلة اخ محمد
ممكن لو سمحت انا حملت برنامج انفينتى ومش عايز يشتغل عندى على الكمبيوتر مش عارف السبب لو ممكن تدينى لينك لبرنامج شغال او قلى السبب من عندى اعمل ايه عشان عايز اشتغل بخاصية Memory Tool انزل فلاشة اركوس 50d هليوم
دى النسخة اللى حملتها : InfinityBox_install_CM2QLM_v1.10
ودى صورة ال eror :





المفضلات