يا جماعة انا معايا كود فك الشبكة
بس المشكلة ان الزبون حاول يدخل الكود اكتر من مرة غلط وخلص المحاولات
دلوقتي الجهاز كاتب permanently locked
هل فيه حل للمشكلة دي وشكرا