قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 38

الموضوع: فكرة البووووووووووووووووووب (( مينـــــا )) للزواج

  1. #1
    .::VIP ELITE ::.
    الصورة الرمزية GHOST

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    EGYPT
    Phone
    3110C
    المشاركات
    8,666
    الشَكر (المُعطى)
    4349
    الشَكر (المُستلَم)
    7486
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    37 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    327

    افتراضي فكرة البووووووووووووووووووب (( مينـــــا )) للزواج

    2111misp35n35

    طبعا زي ما شايفين الصوره قبل الزواج شوفوا الراجل عامل ازاي

    الواحده من دول يا خويا تبقي ماشيه حاطه الاحمر والاخضر

    ولابسه شفتشي وتلاقي الرجاله واقفه عليها طوابير

    تعالي بقي نشوف بعد الزواج الواحده هي اللي بتجري ورا

    الراجل .. بعد ما اكتشف ان وشها عامل زي الحيطه اللي

    بتتدهن بويا . وطقم السنان اللي مركباه وشعرها اللي

    ضرباه في الخلاط ال عامله شعرها عند فرزتشي يا خي

    وعلي رأي المثل :.

    جت الحزينه تفرح شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص

    ههههههههههههههههههههههههههههه

    نلتقي بعد الفاصل





    http://s005.radikal.ru/i210/1002/4d/3f4192a929c3.jpg

    إذا أردت شئ بقوة ... فطلق صراحه ... فإن عاد إليك فهو لك حتى النهاية ... وإن لم يعد إليك فهو ليس لك من البداية


  2. #2
    الإدارة التنظيميه بالمنتدى
    اسم المحل
    عامر فون
    الصورة الرمزية AhMEd TOhAMY

    الحالة
    متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    37
    Sonork
    1597067
    Phone
    SAMSUNG NOTE II
    المشاركات
    33,863
    الشَكر (المُعطى)
    32071
    الشَكر (المُستلَم)
    55592
    الإعجاب (المُعطى)
    33
    الإعجاب (المُستلَم)
    353
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    3 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    726 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    2196

    افتراضي

    جت الحزينه تفرح شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص


    ههههههههههههههههههه

    طقم سنان خخخخخخخخخخخ

    مش ممكن فى الكلام ده

    ربنا يسترها علينا


    جيـــم فـــلاش هوستينج العرب

    N.S.S.P

  3. #3
    VIP Member
    الصورة الرمزية AhMed FaWzY™

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    Egypt
    Sonork
    100.1589121
    Phone
    Iphone 4s
    المشاركات
    9,140
    الشَكر (المُعطى)
    4360
    الشَكر (المُستلَم)
    11366
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    9 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    212

    افتراضي

    لا ياسمعه
    الموضوع مش كدة خالص والفكرة غلط خالص

    سيبك من مينا دة معقد
    هههههههههههه
    I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
    Device:Samsung Galaxy Note3
    CURRENT ROM: stock 4.4.2
    KERNEL:Stock Kernel
    THEME: stock

  4. #4
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    ‘إستقلالية ذاتي وخيالي~
    المشاركات
    2,825
    الشَكر (المُعطى)
    219
    الشَكر (المُستلَم)
    334
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههه
    يعني ما نباركله خلص بطل يتجوز
    الله يستر ع البنات

  5. #5
    الادارة والدعم الفنى للسبورت والسيرفر
    الصورة الرمزية MiNa*GSM

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Cairo, Egypt
    Sonork
    100.1573556
    Phone
    Iphone 7 Plus
    المشاركات
    16,652
    الشَكر (المُعطى)
    28461
    الشَكر (المُستلَم)
    48317
    الإعجاب (المُعطى)
    52
    الإعجاب (المُستلَم)
    924
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    2
    تم تذكيره فى
    6 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    943 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1420

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ماشى ياجوست

    بقى كده تعمله فيا تفقعنى الزمبه ديه

    ---------------------------

    طيب انا برده هاقول على فكرتك فى الجواز برده

    وراء كل رجل عظيم امراة

    c396c890a9

    21c275c009


    ههههههههههههه مش لقيه تعليق هى مفسرة نفسها


    c632d1469c
    f604e0368b4f35294aed
    77016a4953


    قصقصى ريش طيرك لحسن يروح لغيرك


    2ab246d889
    GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobile FLASH Files
    منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب

    يمكنك متابعتنا على الفيس بوك من خلال صفحة المتجر و صفحة المنتدى

  6. #6
    .:: الدعم الفني ::.
    الصورة الرمزية Jine

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Syria
    العمر
    39
    Sonork
    100.1593910
    المشاركات
    11,835
    الشَكر (المُعطى)
    6022
    الشَكر (المُستلَم)
    16015
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    359
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    5 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1037 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    3119

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobiles FLASH Files
    سبورت الجيم فلاش Home Page | GEM Flash Firmware Download
    منتدي الجيم فلاش http://www.gem-flash.com/vb/
    متجر الجيم فلاش http://store.gem-flash.com
    سيرفر الجيم فلاش http://www.gem-flash.org
    للاشتراك في سبورت الجيم فلاش التواصل على حسابي على الفيس بوك
    https://www.facebook.com/gehad.gemflash

  7. #7
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية NasirNS

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Sudan
    العمر
    53
    Sonork
    158.1358
    Phone
    Nokia 6630
    المشاركات
    10,196
    الشَكر (المُعطى)
    15701
    الشَكر (المُستلَم)
    12432
    الإعجاب (المُعطى)
    2
    الإعجاب (المُستلَم)
    69
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1149 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    430

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههه ياةةةةةةةةةةةةةةةةةةة دة انتو ماخدينها فكرة ( بيضة) عن الجواز
    (سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم)
    قال الله تعالى : {مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ}
    اعتزر للجميع عن قلة متابعتى وذلك بسبب انشغالى بتطوير السبورت
    منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب

  8. #8
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    المشاركات
    3,673
    الشَكر (المُعطى)
    1059
    الشَكر (المُستلَم)
    1987
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    هههههههههههههههههههههههههههههههه

    جااااااامده يا بوب انتا والبوب التاني

    تحياتي للبوبات

  9. #9
    VIP Member

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    سوريــــــــــا
    العمر
    39
    Phone
    N82
    المشاركات
    5,063
    الشَكر (المُعطى)
    5915
    الشَكر (المُستلَم)
    7456
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    20 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    306

    افتراضي

    يا جماعة انا عرفت ليه البوب مش راضي يتزوج هههههههههههههههههههههههه


    68074365vg0


    تفيكره منطقي بصراحة هع هع هع هع هع
    استغفر الله استغفر الله استغفر الله العظيم وأتوب إليه

    سبحانك اللهم إني ظلمت نفسي فأغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت



  10. #10
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية 3llam

    الحالة
    متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    العمر
    37
    Sonork
    1654541
    Phone
    IPHONE X MAX
    المشاركات
    14,584
    الشَكر (المُعطى)
    29780
    الشَكر (المُستلَم)
    37815
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    435
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1398 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    2105

    افتراضي

    انا خاطب وشكلى هرجع فى كلامى
    منكم لله
    هههههههههههههههههه
    اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم

    جيم فلاش
    = هوستينج العرب


صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •