المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek250 اولا اعمل روت للجهاز ثانيا يتم التعريب عن طريق بوكس اكتوبس او مريكل او bst اخي انا محتاج فلاش حته لو اجنب مافي مشكله
قوانين المنتدى
المفضلات