المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shinymemo شكرا ليك على الفلاشه نزلتها بس للاسف شاشه بيضاء انا هتجنن انا نزلت اكتر من 9 فلاشات برده نفس النتيجه معلش ممكن تتأكد من جدلة الشاشة راكبه كويس علي سوكة البوردة وايضا اذا ممكن صورة للبوردة والبيانات اللي عليها لوسمحت يا طيب
التعديل الأخير تم بواسطة jamal mohammed ; 04-06-2016 الساعة 10:48 AM
قوانين المنتدى
المفضلات