اها بص صديقي ادخل علي الواي فاي
واضغط علي متقدم
وفيه حاجة اسمها ابقاء خدمات wi-fi قيد التشغيل اثناء وضع السكون
اضغط عليها واعمل دائما
.gif)
.gif)
.gif)
اها بص صديقي ادخل علي الواي فاي
واضغط علي متقدم
وفيه حاجة اسمها ابقاء خدمات wi-fi قيد التشغيل اثناء وضع السكون
اضغط عليها واعمل دائما
zeadzo81 شَكر
المفضلات