باش مهندس سيد يا راقي
كلامك في السليم
بس اخوك كان مزحوم وفي زبون كلامو كتير وانا كنت ماسك جهازين في ايدي .. جهزت الفلاشه نبع احد الجهازين ولما جيت ادي الجهاز فلاشه
اديتو للجهاز التاني الغير معني ولاحظت للموضع بعد ما كتب ملف الاندرويد
بعد خلص لقيت الجهاز مات ومعملتش باك اب