البوكس عندى لا يفلش الاجهزة 105 و1280 و101 وظننت انها مشكلة ويندوز فقمت بتغيره ثلاث مرات ونفس الخطا
وهذه هى صورة الخطا فى البوكس


البوكس عندى لا يفلش الاجهزة 105 و1280 و101 وظننت انها مشكلة ويندوز فقمت بتغيره ثلاث مرات ونفس الخطا
وهذه هى صورة الخطا فى البوكس


ارجو مساعدتى على وجه السرعة يا مشرفى الجيم
.gif)
.gif)
.gif)
شوف الفديو
Nokia 105 RM 908 Flashing With Hwk ufs - YouTube
لتفليش 105 نوكيا
وجرب كيبل اخر
وفلاشة اخرى
اعتذاري واسفي الشديد عن نشر الادوات فك القفل المجانيه لذا تم الحذف من القناة


يا اخى اعلم طريقة التفليش وفلشت عشرات الاجهزة ولكن الفرق هنا عند عمل check للجهاز يكون الخطا هنا


ارجو الاهتمام والرد من الخيراء بارك الله فيكم
.gif)
.gif)
.gif)
جرب الفلاشة الاتية للنوكيا 105
RM-908_v02.70_059R449_Arabic_Urdu_English
اعتذاري واسفي الشديد عن نشر الادوات فك القفل المجانيه لذا تم الحذف من القناة


المشكلة ليست فى الفلاشة لانى مجربها كثيرا وتعمل على كل الاجهزة
.gif)
.gif)
.gif)
حسناوعند عمل info
اعتذاري واسفي الشديد عن نشر الادوات فك القفل المجانيه لذا تم الحذف من القناة


الجهاز يعمل نظامى بشكل طبيعى ولكن انا اجرب التفليش لا يقبل ويعمل عند زملاء فى المهنة تمام
.gif)
.gif)
.gif)
اعمل انفو وارفع صورة
اعتذاري واسفي الشديد عن نشر الادوات فك القفل المجانيه لذا تم الحذف من القناة
المفضلات