اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EXplORer_70 مشاهدة المشاركة
sigma الافضل بوجه نظرى
الف شكر علي سرعة ردك بس حضرتك اشتغلت بية وهل السبورت بتاعة شغال قوي

Sent from my D5322 using Tapatalk