بصراحه نزلت اداه بس مش عارف حد استخدمها ولا ليس بس قولت اعرضها عليكم
فى الاول جالى جهاز ايفون 4s واقف على علامه الايتونز بعد التحديث وحوات انزل فلاشه اكتر من مره وكل مره يديني خطا وحاولت اكتر من مره مع تغيير الايتونز والفلاشه وبحثت ووصلت لاداه تقدر تخرجني من وضع الايتونز ويكمل الجهاز عادي من تنزيل فلاشه
كل ما عليك تشغل الايفون عادي خالص وتفتح الاداه وتضغط exit recovery mode
وهيكمل معاك عادي جدا
دا لينك الاداه
reiboot960 - Download - 4shared




رد مع اقتباس

المفضلات