جالى جهاز الكاتيل 7041d فاصل بياخد سوفت تمام بالفلاش تول بس مش عايز يشتغل جربت اكتر من فلاشه ومش لاقى اى حلول تانيه ارجو منكم الحل ان كان صادف حد منكم نفس المشكله مع هذا الجهاز يفيدنى وله الاجر عند الله لانى بجد زهقت منه يا ريت الفلاشة اللى ممكن تشغله انا عندى برامج السوفت المجانيه وكمان عندى الميراكل ولكم خالص الشكر




رد مع اقتباس


.gif)


المفضلات