CTRONIQ C79 تاب واقف علي الافتتاحية جربت افرمته لا يستجيب يدوي او بالبرنامج ممكن فلاشة للمديل

CTRONIQ C79 تاب واقف علي الافتتاحية جربت افرمته لا يستجيب يدوي او بالبرنامج ممكن فلاشة للمديل
.gif)
.gif)
.gif)
ارفع صورة للبوردة
المفضلات