المعالج دا مش مدعوم على الانفينتى شغلك كلو هيبقى على الفولكانو او الميراكل بوكس
ممكن توصل الجهاز وهو شغال ممكن يكون خيار المطورين مفعل وجرب تشتغل على واجهة adb

غير كدا لازم تفليش