المعالج دا مش مدعوم على الانفينتى شغلك كلو هيبقى على الفولكانو او الميراكل بوكس
ممكن توصل الجهاز وهو شغال ممكن يكون خيار المطورين مفعل وجرب تشتغل على واجهة adb
غير كدا لازم تفليش

المعالج دا مش مدعوم على الانفينتى شغلك كلو هيبقى على الفولكانو او الميراكل بوكس
ممكن توصل الجهاز وهو شغال ممكن يكون خيار المطورين مفعل وجرب تشتغل على واجهة adb
غير كدا لازم تفليش
المفضلات