
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل المستحيل
نزلتلها سوفت بس السيريال ضرب ايه الحل
اعمل روت لجهاز على برنامج kingo root
ونزل برنامج MtkDroidTools
واعمل وضع تصحيح الخطا لجهاز ووصل الجهاز
ادخل عل البرنامج
واضغط على replace imei
اكتب السريال واضغط على replace imei
واعمل reboot...
المفضلات