السلام عليكم
اخواني الكرام
ممكن المساعده في مخطط i9300 زر الهوم
زر الهوم لايعمل والشاشه تعمل طبيعيه فحصتها على بورد ثاني
وشكرا للدخول الكرام

السلام عليكم
اخواني الكرام
ممكن المساعده في مخطط i9300 زر الهوم
زر الهوم لايعمل والشاشه تعمل طبيعيه فحصتها على بورد ثاني
وشكرا للدخول الكرام


abd alhamed شَكر

مبروك اخي حل المشكله
علي الأصيل شَكر


مبروك حل المشكلة
علي الأصيل شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
abd alhamed شَكر
المفضلات