ياراجل عيب أوى عليك يعنى موضوعك بس مفيش احترام خالص
للأكبر سنا لازم برده نبدى احترامنا للأب مهما كبر فى السن
ولا ايه يا عم جادو
أوعى تفهمنى صح أيوه أقصده هو بعينه بغباوته
الميراااااااكل
حبيبى يا جادو
تقييييم
++++++++++++++
.gif)
.gif)
ياراجل عيب أوى عليك يعنى موضوعك بس مفيش احترام خالص
للأكبر سنا لازم برده نبدى احترامنا للأب مهما كبر فى السن
ولا ايه يا عم جادو
أوعى تفهمنى صح أيوه أقصده هو بعينه بغباوته
الميراااااااكل
حبيبى يا جادو
تقييييم
++++++++++++++
JADO شَكر
المفضلات