ههههههههههههههههههههههههههه
تعرف يا سعيد أنا والله بسعد بجد بردودك الحلوة ديت
اللي بطلع منها كلام حلو وجميل وبالذات لما يبدو منك
غيره أو غضب علي اللي بتهجم او اللي بتكلم عن إختصاصك
مشكور يا معلم على المرور الطيب
بس عايز أقولك عندي بوكس الميراكل القديم للبيع تشتري !!!!!!!
ههههههههه




.gif)



تاني بسوء

انت واو انس
حسابك عصير معايا عصير بلاك



رد مع اقتباس

.gif)
.gif)



المفضلات