برجاء المساعده عندي تابلت توشيبا at7-a عايز فلاشه افلش بيها عن طريق الفلاش تول وادا ممكن طريقه دخوله على الداونلود لكي يتم التفليش
برجاء المساعده عندي تابلت توشيبا at7-a عايز فلاشه افلش بيها عن طريق الفلاش تول وادا ممكن طريقه دخوله على الداونلود لكي يتم التفليش
اين الردوود
.gif)
.gif)
.gif)
ايه مشكله الجهاز
وبياناته وصوره للبورده ان امكن
اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم
جيم فلاش = هوستينج العرب
المفضلات