شكرا للاجابة و اتمنى ان يكون هناك اجابات كتيرة و مفيدة حتى يتسنى لي اخد القرار المناسب في الشراء و بالنسبة للازي جيتاج هل يعمل كلاسبوت كليب ام يجب فتح البوردات و شغل الهارد لاني مبتدئ سوفت