المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Artyom الفلاشة دى بتاعت جهاز تانى وخايف افلش الجهاز بيها يقطع والبسه انا وانتا عارف الزبون بيبقى مستنى الطيارة انا مجربتهاش بس دورت عليها وجيبتلك الرابط
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات