اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Artyom مشاهدة المشاركة
الفلاشة دى بتاعت جهاز تانى وخايف افلش الجهاز بيها يقطع والبسه انا وانتا عارف الزبون بيبقى مستنى الطيارة
انا مجربتهاش بس دورت عليها وجيبتلك الرابط