بالله عليكم يا جماعة عاوز حل لمشكلتى يا ريت لو حد يعرف شىء علشان الزباين هابله اهلى



بالله عليكم يا جماعة عاوز حل لمشكلتى يا ريت لو حد يعرف شىء علشان الزباين هابله اهلى


بسم الله الرحمن الرحيم
وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ * فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَصدق الله العظيم



شاكر لك اخى لكنى استخدمت جميع اصدارات الفلاش تول وعملت فورمات ودونلود ونفس الخطأ الجهاز يقبل الفورمات فقط وكل الاجهزة عندى من نفس النوع نفس المشكلة مع العلم انى كنت بفلشها عادى بس مش عارف ايه حصل
ملف الفلاشة فعلا فى الفلاش تول وملف الاسكتر بداخل ملف الفلاشة ومع ذلك نفس المشكلة ونفس الايرور
ممكن انت تفيدنى بملف اسكتر موثوق منه تعطينى لينك احمله واجرب وارد عليك اكون شاكر لك


المفضلات