المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مالك العراقي2 حبيبي بعد تغير الشاصي ضهرت الهذه المشكله يرجي التأكد من الانتنا اللي اسفل البورده متركبة ولا لأ..(اللي هي في بطن البورده اسفل سوكت الشاشة والتاتش )...وايضا راجع على جميع الهوائيات
قوانين المنتدى
المفضلات