اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMdY_GeM_FlAsH مشاهدة المشاركة

الكبل اللي بتقول علية كبل ايفون ليس ايفون ياصديقي
هو كابل للجلاكسي تاب
اما الكبلات الصغيره فهي الخاصة بكتابة الايمي وتصليح الشبكة وغيره.
اما القطعه الصغيره اللي بتسال عليها هي قطعة jig الخاصة بدخول الجهاز لوضع الدونلود
يعني لو الجهاز به مشكلة في الازرار او غيره القطعه دي بتركبها في الجهاز وهو مطفي بيدخل علي وضع الدونلود تلقائي
تمام يابوب القطعة دى المفروض بتكون موجودة مع البوكس ولا لاء أنا اشتريت البوكس من اسبوع بس القطعة مش معاة ؟