
.gif)
.gif)
.gif)
تمام يابوب القطعة دى المفروض بتكون موجودة مع البوكس ولا لاء أنا اشتريت البوكس من اسبوع بس القطعة مش معاة ؟
الكبل اللي بتقول علية كبل ايفون ليس ايفون ياصديقي
هو كابل للجلاكسي تاب
اما الكبلات الصغيره فهي الخاصة بكتابة الايمي وتصليح الشبكة وغيره.
اما القطعه الصغيره اللي بتسال عليها هي قطعة jig الخاصة بدخول الجهاز لوضع الدونلود
يعني لو الجهاز به مشكلة في الازرار او غيره القطعه دي بتركبها في الجهاز وهو مطفي بيدخل علي وضع الدونلود تلقائي
ضوابط المشاركة




المفضلات