اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada yousri مشاهدة المشاركة
عندى استفسار بخصوص الكابلات المرفقة مع البوكس نا اشتريت البوكس ومعاة 3 كابلات uart وكابل usbوكابل أيفون بس شفت صورة للبوكس على السبورت فيها كابل صغير اوى زى الصورة المرفقة دى عاوز أعرف الكابل دا اسمو أى وماهى وظيفتة وبيكون موجود مع كل البوكسات ولا لاء
الكبل اللي بتقول علية كبل ايفون ليس ايفون ياصديقي
هو كابل للجلاكسي تاب
اما الكبلات الصغيره فهي الخاصة بكتابة الايمي وتصليح الشبكة وغيره.
اما القطعه الصغيره اللي بتسال عليها هي قطعة jig الخاصة بدخول الجهاز لوضع الدونلود
يعني لو الجهاز به مشكلة في الازرار او غيره القطعه دي بتركبها في الجهاز وهو مطفي بيدخل علي وضع الدونلود تلقائي