N910C واقف على وضع البوت
جربت كل الفلاشات الكامله 4 ملفات والعاديه وكل الاصدار من الكيتكات الى اللولي بوب
يدخل وضع الدونلود والريكفري مع وجود رساله فيdm-viety
تم عمل ديفلت efs كل الشغل دا ولساته على وضع البوت


N910C واقف على وضع البوت
جربت كل الفلاشات الكامله 4 ملفات والعاديه وكل الاصدار من الكيتكات الى اللولي بوب
يدخل وضع الدونلود والريكفري مع وجود رساله فيdm-viety
تم عمل ديفلت efs كل الشغل دا ولساته على وضع البوت
المفضلات