السلام عليكم ورحمه اله وبركاته
اخواتي الكرام انا لسه شاري دونجل best وحاولت اصطبه وتم التصطيب وعما update
ولكن عند الخطوه الاخيره وتظهر رساله nsis error
ولا اعرف ما العمل وكيف احل اللغز ده فارجو سرعه الاجابه وشكرا لكم