[QUOTE=Mohamed Aamri Gsm;2390756]
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabryno مشاهدة المشاركة
البوكسات بتتعرف عادي كالويندوز7
الله يطمنك لاني قلقان تواجهني مشكله مع البوكسات