اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed allam مشاهدة المشاركة
شكرا اخى سعيد
قصه جامده
بس انت نسيت تدبس حد بعدك

ادبس حد بعدي
والله في اكتر من واحد نفسي ادبسه
بس يا ريت ادبس

علي الأصيل
:مشرف مساعد بقسم صيانه السامسونج :.