السلام عليكم
المشكلة بدات عند تغير شريحة اتصالات الى فوادافون والموبايل شغال لقيت التلفون ضرب سيريال
بعديها جربت انول روم سيناوجين نزل تمام اشتغل جربت اعيد تشغيل الجهاز ضرب سيريال تانى
مالحل
الجهاز معمول انلوك بوت لودر



السلام عليكم
المشكلة بدات عند تغير شريحة اتصالات الى فوادافون والموبايل شغال لقيت التلفون ضرب سيريال
بعديها جربت انول روم سيناوجين نزل تمام اشتغل جربت اعيد تشغيل الجهاز ضرب سيريال تانى
مالحل
الجهاز معمول انلوك بوت لودر
محمد الادهم شَكر
ركب روم رسمي مع قفل البوتلودر
محمد الادهم شَكر



ممكلن رابط روم رسمى
ارفع انفو للهاتف في وصع الفاست بوت
fastboot getvar all



c:\adb>fastboot getvar all
(bootloader) version: 0.5
(bootloader) version-bootloader: 1.61.0000
(bootloader) version-baseband: 4T.35.3218.16
(bootloader) version-cpld: None
(bootloader) version-microp: None
(bootloader) version-main: 7.19.401.2
(bootloader) version-misc: PVT SHIP S-ON
(bootloader) serialno: FA3C2W908348
(bootloader) imei: 359405051745477
(bootloader) meid: 00000000000000
(bootloader) product: m7_ul
(bootloader) platform: HBOOT-8064
(bootloader) modelid: PN0710000
(bootloader) cidnum: HTC__J15
(bootloader) battery-status: good
(bootloader) battery-voltage: 3759mV
(bootloader) partition-layout: Generic
(bootloader) security: on
(bootloader) build-mode: SHIP
(bootloader) boot-mode: FASTBOOT
(bootloader) commitno-bootloader: dirty-0e2a13e5
(bootloader) hbootpreupdate: 11
(bootloader) gencheckpt: 0
all: Done!
أحمد المقدم شَكر



اتمنى الرد من اخوانى
المفضلات