الله ينور عليك يا غالي شرح وافي ورائع
احلى تقيم
******
.gif)
.gif)
.gif)
الله ينور عليك يا غالي شرح وافي ورائع
احلى تقيم
******
جربت الحكاية على موبايل هواوى اسيند y511 ومش راضى يفلش وتعريفه فى الدفايز مانجر بيظهر ويختفى كل ثوانى .. مش عارف المشكلة فين .. ياريت الافادة .. وشكرا لكم والتعريف بيظهر لكنه بيختفى بعدها بثوانى ويظهر تانى ويختفى وهكذا .. وانا موصل الموبايل بدون بطارية ومغلق على اليو اس بى .. فهل ده وضع صحيح ؟ وان لم يكن صحيح فرجاء التصحيح
.gif)
.gif)
.gif)
SaiD_KHeirallaH شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
عشره على عشره ياعلام شرح فى غاية الروعه تسلم كتير


الله ينور عليك يا ريس
شرح رائع وشكرا علي الفلاشه
تسلم ايدك
بسم الله الرحمن الرحيم
وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ * فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَصدق الله العظيم
3llam شَكر
.gif)
اااااااااالله ينور حبيبي
.gif)
.gif)
.gif)
تسلم ايدك يا رضا
موضوع
*****
سبحان الله و بحمده
سبحان الله العظيم
اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد
الطريق الى احتراف بوكس الميراكل
3llam شَكر




الله ينور عليك يا غالي
3llam شَكر
مشكور ع الشرح المفيد و لكن كيف طريقة وصل الموبايل (مع بطارية او من من دون و اي و ضع و شكرا)
3llam شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
المفضلات