فلش بريكفري معدل الاول
و بعدين لو مشتغلش
اعمل رسيت efs
و شوف هيفتح ولا لا
غير كدة هتعمل ايريس و تكتب فول دامب بس هتحتاج بوكس easy او gpg
.gif)
.gif)
.gif)
فلش بريكفري معدل الاول
و بعدين لو مشتغلش
اعمل رسيت efs
و شوف هيفتح ولا لا
غير كدة هتعمل ايريس و تكتب فول دامب بس هتحتاج بوكس easy او gpg
التعديل الأخير تم بواسطة HosaaM HasheM ; 07-04-2015 الساعة 11:49 PM
من مواضيعي
حل مشكلة IMEI NULL في GALAXY S3 I747
حل مشكلة ريستارت S5830i على الايزي بوكس
حل مشكلة اضاءة نوكيا 501 بشكل نهاااااااائي
المفضلات