
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed tohamy
اكتب لجهاز pm ووفينا بنتيجه
وهل كانت الكاميره تعمل قبل السوفت
وماهى الرساله اللى بتظهر عند استخدام الكاميره
فى انتظارك (متابع)
السلام عليكم
بارك الله فيك أخي على الإهتمام
نعم طلعتلو pm لكن كا العادة
نعم كان الجهاز من قبل الكاميرا تشتغل عادي
لكن بعد السوفت حدث ما حدث
أما الأن عندي جهازين في نفس المشكلة مع أنو الجهاز الثاني
جاء به الزبون ميت
بارك الله فيك أخي أحمد على المرور
المفضلات