قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19

الموضوع: مشكلة كتابة السريال في MTK

  1. #1
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية mustafa ali

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2013
    الدولة
    Sudan
    المشاركات
    1,232
    الشَكر (المُعطى)
    7173
    الشَكر (المُستلَم)
    2426
    الإعجاب (المُعطى)
    13
    الإعجاب (المُستلَم)
    14
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    3 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    64

    افتراضي مشكلة كتابة السريال في MTK

    عندي مشكلة عند كتابة السريال في وضع on او off

    تظهر هذه الرسالة
    مشكلة كتابة السريال في MTK



  2. الشَكر ( L ) شَكر

  3. تاريخ التسجيل
    Always
    الدولة
    Advertising world
    المشاركات
    Many
  4. #2
    .: جيماوي مشارك :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2014
    المشاركات
    143
    الشَكر (المُعطى)
    121
    الشَكر (المُستلَم)
    122
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    26

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    اخي الرسالة تعني انه الدرايفر مش موجود .. حاول تنزل احدث درايفر لل mtk واعمل رستارت للكومبيوتر بعدها حاول

  5. الشَكر SaiD_KHeirallaH شَكر
  6. #3
    .:: Super Moderator ::.
    الصورة الرمزية SaiD_KHeirallaH

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    قنا - قوص
    Phone
    vivo
    المشاركات
    14,248
    الشَكر (المُعطى)
    38843
    الشَكر (المُستلَم)
    54362
    الإعجاب (المُعطى)
    1319
    الإعجاب (المُستلَم)
    1473
    غير معجبون (المُعطى)
    7
    غير معجبون (المُستلَم)
    2
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2269 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    3353

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    اعمل تغيير للسريال من خانه الاندرويد
    1-شغل الجهاز
    2-فعل وضع التصحيح
    بسم الله الرحمن الرحيم

    وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ * فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَ
    صدق الله العظيم

  7. الشَكر mustafa ali شَكر
  8. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    مشكلة كتابة السريال في MTK
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  9. الشَكر mustafa ali شَكر
  10. #5
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    بص يا حج المشار الية فى الصورة دى

    بتعنى اية ؟؟؟؟

    دة السؤل


    الاجابة بكل بساطة انو لازم يكون الجهاز لية كوم


    طيب اذاى يكنلو كوم ؟؟؟



    يتبع
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  11. الشَكر mustafa ali شَكر
  12. #6
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    طيب ينفع اغير السيريل من خانة الام تى كا ؟؟؟


    ينفع






    طيب اعمل اية ؟؟؟؟



    يتبع
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  13. الشَكر mustafa ali شَكر
  14. #7
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    1- افك البطارية والكابل

    2- وانا ضاغط زر v- اوصل الكابل بالموبايل

    3- ارجع البطارية للجهاز

    4- عرفنا خلاص نفتح الديفيس مانجر ونشوف الكوم كلو تمام






    يتبع
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  15. #8
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    نشيل ال usb من التليفون وهو شغال ونكتب السيريل ذى كدة بالظبط



    مشكلة كتابة السريال في MTK
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  16. الشَكر mustafa ali شَكر
  17. #9
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمد فهمى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    1,648
    الشَكر (المُعطى)
    2264
    الشَكر (المُستلَم)
    1316
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    81

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    دى صورة من اخر موضوع لية

    تمام ؟؟؟


    تمام


    عملنا ذى الى فى الصورة تليفونا شغال





    ندوس ستارة





    البرنامج هيدور على الكوم




    نروح موصلين ال usb



    و مبروك عليك السيريل
    اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

  18. #10
    .:: Super Moderator ::.
    الصورة الرمزية SaiD_KHeirallaH

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    قنا - قوص
    Phone
    vivo
    المشاركات
    14,248
    الشَكر (المُعطى)
    38843
    الشَكر (المُستلَم)
    54362
    الإعجاب (المُعطى)
    1319
    الإعجاب (المُستلَم)
    1473
    غير معجبون (المُعطى)
    7
    غير معجبون (المُستلَم)
    2
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2269 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    3353

    افتراضي رد: مشكلة كتابة السريال في MTK

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فهمى مشاهدة المشاركة
    دى صورة من اخر موضوع لية

    تمام ؟؟؟


    تمام


    عملنا ذى الى فى الصورة تليفونا شغال





    ندوس ستارة





    البرنامج هيدور على الكوم




    نروح موصلين ال usb



    و مبروك عليك السيريل


    متابعه ممتازه يا معلم
    بسم الله الرحمن الرحيم

    وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ * فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَ
    صدق الله العظيم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •