عندي مشكلة عند كتابة السريال في وضع on او off
تظهر هذه الرسالة


عندي مشكلة عند كتابة السريال في وضع on او off
تظهر هذه الرسالة
( L ) شَكر

اخي الرسالة تعني انه الدرايفر مش موجود .. حاول تنزل احدث درايفر لل mtk واعمل رستارت للكومبيوتر بعدها حاول
SaiD_KHeirallaH شَكر


اعمل تغيير للسريال من خانه الاندرويد
1-شغل الجهاز
2-فعل وضع التصحيح
بسم الله الرحمن الرحيم
وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ * فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَصدق الله العظيم
mustafa ali شَكر

اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين
mustafa ali شَكر

بص يا حج المشار الية فى الصورة دى
بتعنى اية ؟؟؟؟
دة السؤل
الاجابة بكل بساطة انو لازم يكون الجهاز لية كوم
طيب اذاى يكنلو كوم ؟؟؟
يتبع
اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين
mustafa ali شَكر

طيب ينفع اغير السيريل من خانة الام تى كا ؟؟؟
ينفع
طيب اعمل اية ؟؟؟؟
يتبع
اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين
mustafa ali شَكر

1- افك البطارية والكابل
2- وانا ضاغط زر v- اوصل الكابل بالموبايل
3- ارجع البطارية للجهاز
4- عرفنا خلاص نفتح الديفيس مانجر ونشوف الكوم كلو تمام
يتبع
اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين

نشيل ال usb من التليفون وهو شغال ونكتب السيريل ذى كدة بالظبط
اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين
mustafa ali شَكر

دى صورة من اخر موضوع لية
تمام ؟؟؟
تمام
عملنا ذى الى فى الصورة تليفونا شغال
ندوس ستارة
البرنامج هيدور على الكوم
نروح موصلين ال usb
و مبروك عليك السيريل
اللهم إنى أسألك باسمك العظيم الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت و إذا سألت به أعطيت و إذا استرحمت به رحمت و أذا استفرجت به فرجت ان تفرج عنى ما أنا فيه و أن تكفينى شر الحاسدين و المعادين و انصرنى عليهم بنصرك و تأييدك يا قوى يا معين


محمد فهمى شَكر
المفضلات