ياريت تفصيل الكلام دا ياأخي
الجهاز لايدخل للريكفري من أجل الفورمات الآن
عموما عند تنزيل الروم يدي فيلد عند السيستم
ياريت تفصيل العمل مع الملفات المطلوبة
وأنا جدا مقتنع بكلامك لكن تحملني شوية أول مرة
أشتغل بجهاز كدا
يعني افهم من كلامك الجهاز مبيدخلض في وضعية الريكفري ؟؟؟
يعني مبيعملش ويب داتا فاكتوري ريسي مسلا ؟؟؟
لو موش بيفوت على الازرار المذكوره جرب هوم مع بور وبعد تحميل الشعار سامسونج إرفع صباعك من على البور واديله بور موجب ( تعليه )
طبعا مع استمرارية الضغط على هوم
المفضلات