اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fadi10 مشاهدة المشاركة
ياريت تفصيل الكلام دا ياأخي
الجهاز لايدخل للريكفري من أجل الفورمات الآن
عموما عند تنزيل الروم يدي فيلد عند السيستم
ياريت تفصيل العمل مع الملفات المطلوبة
وأنا جدا مقتنع بكلامك لكن تحملني شوية أول مرة
أشتغل بجهاز كدا

يعني افهم من كلامك الجهاز مبيدخلض في وضعية الريكفري ؟؟؟

يعني مبيعملش ويب داتا فاكتوري ريسي مسلا ؟؟؟

لو موش بيفوت على الازرار المذكوره جرب هوم مع بور وبعد تحميل الشعار سامسونج إرفع صباعك من على البور واديله بور موجب ( تعليه )
طبعا مع استمرارية الضغط على هوم