تجربة روم عربي علي جهاز I9082L اصلي كتابه كامل
النسخه دي من روم الجهاز
I9082L اللى جربة كتير من الرومات ولم تنفع معي
ده روم تعريب للجهاز ده وكامل وكمان فيدو للجهاز الحاص بي توضيح اكتر
وده الروم
https://drive.google.com/uc?id=0B51K...ktYN195WGd6QlE

تجربة روم عربي علي جهاز I9082L اصلي كتابه كامل
النسخه دي من روم الجهاز
I9082L اللى جربة كتير من الرومات ولم تنفع معي
ده روم تعريب للجهاز ده وكامل وكمان فيدو للجهاز الحاص بي توضيح اكتر
وده الروم
https://drive.google.com/uc?id=0B51K...ktYN195WGd6QlE

الله يجزاك الخير اخي عندي جهاز نفسالموديل عليه فلاشه 4.2.2 كل ما بتدخل الستيديو بعطيك تم ايقاف العمليه

الجهاز كان جيلى عشان عيب الاستوديو وانحلت المشكله بالفلاشه دي طبعا كنا جﻻبنا قبل كده الهارد ريست بس كانت بتﻻجع تانى بالتوفيق

عندي حل بسيط
غير لغة النظام من العربي الي الانجليزي وبيفتح معاك الاستديو من دون مشاكل


بارك الله فيك
المفضلات