المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشرى عبدالرحمن اسمعنى اختار الفلاشه وضقط فلاش ودوس زرالبور ولا وصل شاحن بفلش الجهاز معاك لدي تيربو فلاشر
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات