قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 4 من 11 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 102

الموضوع: ماذا استفدت من الجيم فلاش

  1. #31
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية sami2007

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    تونس
    Phone
    nokia
    المشاركات
    8,834
    الشَكر (المُعطى)
    9639
    الشَكر (المُستلَم)
    11796
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    430

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    نعم راضي عن المنتدي واتمني انت يظل في تقدم مستمر

    اشكر ادارة المنتدى والمشرفين والقائمين على هذا المنتدا الأكثر من رائع
    أولاَ انا شخصيا استفيد من المنتدى في مجال عملي . استفدت من المنتدى في بعض ما يخص عملي



  2. #32
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية HosaaM HasheM

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    Sonork
    100.1641217
    Phone
    LG GD900 Crystal
    المشاركات
    6,638
    الشَكر (المُعطى)
    9168
    الشَكر (المُستلَم)
    22268
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    264
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    5 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    143 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    653

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    اولا شكراااااااااا على الموضوع الرائع

    ثانيا المنتدي استفدت منو بمعنا اني كنت داخل المنتدى مش فاهم ف المجال اي حاجة و اتعلمت هنا كل حاجة

    ثالثا يعني اللي بعرفو جديد و يخص عالمنا مش ببخل بيه حتى لو بسيط و سهل

    رابعاً يوجد كثير من الاجابيات الصراحه ولاكن المهم هو السلبيات

    خامساً نعم اكتسبت الكثير من صداقه وحب الناس هو اللي حببني اكتر ف التفاعل ف المنتدى

    و اتمنى ان ربنا يديم بينا المحبة و الصداقة بعيد عن اجواء العمل و يبقا في بينا تواصل اكثر


    كل الشكر و التقدير للقائمين على العمل ف المنتدى و اتمنى له الرقي دائما حتى نرقى معه :p
    من مواضيعي
    حل مشكلة IMEI NULL في GALAXY S3 I747

    حل مشكلة ريستارت S5830i على الايزي بوكس

    حل مشكلة اضاءة نوكيا 501 بشكل نهاااااااائي





  3. #33
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية احمد عبقرينو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2011
    الدولة
    Riyadh, Saudi Arabia, Saudi Arabia
    العمر
    40
    Sonork
    100.1576397
    Phone
    n95 & Not Edge
    المشاركات
    1,855
    الشَكر (المُعطى)
    11290
    الشَكر (المُستلَم)
    7857
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    51
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1028 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    268

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    بسم الله

    الحمد لله فى كل الاوقات

    اجمل صحبة هنا الجيم فلاش * واعظم ناس فى تاريخ الوطن العربى * واعظم صدقة هو ترك علم لتنفع بة الناس

    *******************

    الجيم من اقوي المنتديات فعلا ولازم نخلى وحدة الترابط اقوي من كدة والتواصل بين الاعضاء المميزين والمشرفين . وده لبعد المشرفين والمراقبين جدا عن الاعضاء الى ذكرتهم وياريت نقدر ننسق فى مع الناس فى وضع طرق للرد على مواضيع الاعضاء

    والتواجد المستمر لكل الناس الكبير قبل الصغير


    وفق الله الجميع
    التعديل الأخير تم بواسطة احمد عبقرينو ; 05-11-2014 الساعة 05:10 PM
    قال صلى الله عليه وسلم: « أحب الناس إلى الله أنفعهم للناس ، وأحب الأعمال إلى الله عز وجل سرور يدخله على مسلم ، أو يكشف عنه كربه أو يقضي عنه ديناً أو يطرد عنه جوعاً ، ولأن أمشي مع أخ في حاجه أحب إليَّ من أن أعتكف في هذا المسجد - مسجد المدينة - شهراً ومن كف غضبه ستر الله عورته ، ومن كتم غيظه ولو شاء أن يمضيه أمضاه ، ملأ الله قلبه رجاءً يوم القيامة ومن مشى مع أخيه في حاجة حتى تهيأ له أثبت الله قدمه يوم تزول الأقدام .. » صدق رسول الله ص الله عليه وسلم

  4. #34
    VIP ELITE
    الصورة الرمزية Elbetar

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    البلد الى هزمت اسرائيل
    العمر
    40
    Phone
    s3
    المشاركات
    5,518
    الشَكر (المُعطى)
    3771
    الشَكر (المُستلَم)
    8842
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    17 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    471

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    شكرا جميعا للمرور والرد

    واتمنى التواصل من باقى الاعضاء

  5. #35
    صديق المنتدى
    اسم المحل
    S c r e e n
    الصورة الرمزية حسن هنرى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    مــــــــــــــــــصـــــــــــــــــر
    Sonork
    100.1595981
    Phone
    B.B 8520
    المشاركات
    3,460
    الشَكر (المُعطى)
    11076
    الشَكر (المُستلَم)
    8964
    الإعجاب (المُعطى)
    41
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    429 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    200

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    تسلم حبيبى بيطار على الموضوع وعلى النتايج اللى هناخده منه ان شاء الله
    التعديل الأخير تم بواسطة حسن هنرى ; 05-11-2014 الساعة 06:10 PM

  6. #36
    صديق المنتدى
    اسم المحل
    S c r e e n
    الصورة الرمزية حسن هنرى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    مــــــــــــــــــصـــــــــــــــــر
    Sonork
    100.1595981
    Phone
    B.B 8520
    المشاركات
    3,460
    الشَكر (المُعطى)
    11076
    الشَكر (المُستلَم)
    8964
    الإعجاب (المُعطى)
    41
    الإعجاب (المُستلَم)
    5
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    429 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    200

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    المنتدى ومدى استفادتك منه وهل بتسفيد فى حاجات معينه فى شغلك ولا فى كل شغلك

    طبعا استفدت منه فى كل شغلى سواء هارد وير او سوفت وير

    وهل انت بتفيد المندى ولا بتستفاد منه

    الحمد لله بفيد واستفيد وعمرى ما اتأخرت عن اى حد فى اى طلب وبتوصل انى اسيب شغلى واشوف طلب حد زميل ليا واساعده فى طلبه قبل شغلى

    وثانيا من وجهت نظرك اى هى النقاط الايجابيه والنقاط السلبيه فى المنتدى

    النقاط الايجابيه ان فى عدد كبير منا بيحاول يساعد بكل قدراته وعلى قد مايقدر وان فى ناس فينا كتير بيخاف فعلا على المنتدى وبيتمنى يشوفه اكبر واكبر ده غير الاخلاص فيما بيننا ومساعدتنا لبعض بخلاف الادراه وتحكمها فى المنتدى ودى اكثر ايجابيات اللى بتساعدنا فى رقى المنتدى بصراحه والسلبيات اللى شايفها من وجهة نظرى خمول منذ فترات بداخل الكثير مننا وطبعا ليها اسباب واتكلمنا فيها قبل كده وشوفنا ظروف الاس واتفقنا اننا مانرميش كل حاجه على الظروف والبلد وهدوء السوق وان كل واحد يبدأ بنفسه ونرجع زى الاول واحسن بكتير ان شاء الله

    ثالثا اى الى منتظره من الجيم فى الفتره القادمه وهل المنتدى ناقص اقسام اواى شى من وجه نظرك

    بصراحه انا منتظر من رجالة الجيم كتير لان الجيم ده اسم واحنا اللى بنعمله وعملناه وبقى اكبر منتدى عربى ولو قل مستوى المنتدى فده بسببنا كلنا وكلنا لينا ذنب فيه نفسى اشوف المشرفين والمميزين والاعضاء واولنا الاداره زى الاول اتكلمنا كتير واتفقنا بس للاسف النتيجه ضعيفه بس انا واثق فى رجالة الجيم انها تقدر تعمل كتير وهنرجع زى الاول واحسن بكتير وبالنسبه للاقسام فالاداره مش مقصره ابدا فى الموضوع ده ومهتمه جدا بتنظيم المنتدى والبحث دائما عن راحة الاعضاء وسهولة الوصول للقسم وللمعلومه

    رابعا هل اقامه صداقه ببعض الاعضاء عن طريق المنتدى

    طبعا اقمت صداقات كتيررررررررررررررررررر وكلهم ناس محترمين جدا وبعتبر اس كتير منهم اخواتى منهم الكبار ومنهم الاصغر منى واحترامى ليهم كلهم الكبير والصغير

    خامسا رايك فى اداره المنتدى والمشرفين وبكل صراحه

    ذكرت قبل كده اننا كلنا مقصرين غصب عننا وبرضانا بس اللى واثق ومتأكد منه بتعاملى مع كثير من اعضاء الاداره والمشرفين ان لديهم الخبره والتفوق مايكفى للرقى بالمنتدى وان اسم الجيم يكبر اكتر من كده بكتير وده اللى انا مستنيه ومتأكد منه وياريت نساعد بعضنا فى ده

    سادسا هل انت راضى عن المنتدى طب بنسبه كام تقريبا

    صراحة كان من فتره مش بعيده كنت راضى 100% عن المنتدى حاليا وفى الوقت الحالى النسبه لا تتعدى 70% بالنسبه للخمول وتقصير بعض المشرفين والمميزين واختفاء كامل لبعضهم وطبعا كلامى غير موجه لاحد بعينه لكن انا بتكلم عموما لما اراه بالمنتدى فى الفتره الماضيه وبرضو واثق ان النسبه هترجع 100000% واكتر

    واخيرا ودى امنيه : نفسى افتح المنتدى الاقى اكبر تواجد من المشرفين والاعضاء والاداريين والمميزين موجود الايام الجايه دى ومش بس كده لا انا عايز الاقى الكل بيشارك بمعلومه وبرأى وبموضوع وبحصريات وان شاء الله بمجهودنا هنعمل اكتر من كده

    بالتوفيق للجميع ان شاء الله وتسلم حبيبى بيطار على عرض الموضوع اللى هنطلع منه بأستفاده اكيد لينا كلنا



  7. #37
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية محمددار

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    المشاركات
    1,542
    الشَكر (المُعطى)
    23847
    الشَكر (المُستلَم)
    2282
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    74

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    منتدى جيم فلاش من اقوى المنتديات فى السوفت وير والهارد وقد تعلمت من اعضاء ومشرفين ومراقبين كتير ولا ابخل باى شى اعرف وتعرفت على اشخاص محترمين كتير
    ايجابيات المنتدى كتير ولاكن سلبياتة
    لا احد يعرف كل شي فارجو من المشرفين المتابعة والرد على الموضوعات التى لم يستطيع احد الرد فيها ولا يغلق الموضوع او يضع حل لة
    شكرا للادراة على التفاعل بين الاعضاء

  8. #38
    .: جيماوي مشارك :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    moroco
    Phone
    0668560338
    المشاركات
    127
    الشَكر (المُعطى)
    10
    الشَكر (المُستلَم)
    67
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    4
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    40

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    كل الشكر والتقدير والاحترام لادارة الجيم فلاش والمشرفين لكم من الشكر والواسع على ما قدمتموة من علم نافع للجميع وتحياتى لجميع الا

  9. #39
    .: جيماوي نشيط :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المشاركات
    473
    الشَكر (المُعطى)
    208
    الشَكر (المُستلَم)
    310
    الإعجاب (المُعطى)
    5
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    409 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    39

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    الله يحفض صحاب المنتدى وانا ممنون كثرا استفدت وربي يوفقكم يجعلوا فى ميزان حسناتك









  10. #40
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية 3llam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    العمر
    42
    Sonork
    1654541
    Phone
    IPHONE X MAX
    المشاركات
    14,688
    الشَكر (المُعطى)
    29950
    الشَكر (المُستلَم)
    37574
    الإعجاب (المُعطى)
    6
    الإعجاب (المُستلَم)
    448
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1862 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    2205

    افتراضي رد: ماذا استفدت من الجيم فلاش

    بصراحه موضوع اكتر من ممتاز وجه فى وقته

    الجيم فلاش باختصار بيتى الثانى
    فيه استفدع وافدت
    ممكن اكون قصرت فى حقه بس مش قصدى
    ومهما اقدم للجيم اواقول فلن اوفيه حقه







    موضوع مثبت
    الله ينور يا بيطار
    اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم

    جيم فلاش
    = هوستينج العرب


صفحة 4 من 11 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •