نعم راضي عن المنتدي واتمني انت يظل في تقدم مستمر
اشكر ادارة المنتدى والمشرفين والقائمين على هذا المنتدا الأكثر من رائع
أولاَ انا شخصيا استفيد من المنتدى في مجال عملي . استفدت من المنتدى في بعض ما يخص عملي





نعم راضي عن المنتدي واتمني انت يظل في تقدم مستمر
اشكر ادارة المنتدى والمشرفين والقائمين على هذا المنتدا الأكثر من رائع
أولاَ انا شخصيا استفيد من المنتدى في مجال عملي . استفدت من المنتدى في بعض ما يخص عملي
.gif)
.gif)
.gif)
اولا شكراااااااااا على الموضوع الرائع
ثانيا المنتدي استفدت منو بمعنا اني كنت داخل المنتدى مش فاهم ف المجال اي حاجة و اتعلمت هنا كل حاجة
ثالثا يعني اللي بعرفو جديد و يخص عالمنا مش ببخل بيه حتى لو بسيط و سهل
رابعاً يوجد كثير من الاجابيات الصراحه ولاكن المهم هو السلبيات
خامساً نعم اكتسبت الكثير من صداقه وحب الناس هو اللي حببني اكتر ف التفاعل ف المنتدى
و اتمنى ان ربنا يديم بينا المحبة و الصداقة بعيد عن اجواء العمل و يبقا في بينا تواصل اكثر
كل الشكر و التقدير للقائمين على العمل ف المنتدى و اتمنى له الرقي دائما حتى نرقى معه :p
من مواضيعي
حل مشكلة IMEI NULL في GALAXY S3 I747
حل مشكلة ريستارت S5830i على الايزي بوكس
حل مشكلة اضاءة نوكيا 501 بشكل نهاااااااائي
.gif)
.gif)
.gif)
بسم الله
الحمد لله فى كل الاوقات
اجمل صحبة هنا الجيم فلاش * واعظم ناس فى تاريخ الوطن العربى * واعظم صدقة هو ترك علم لتنفع بة الناس
*******************
الجيم من اقوي المنتديات فعلا ولازم نخلى وحدة الترابط اقوي من كدة والتواصل بين الاعضاء المميزين والمشرفين . وده لبعد المشرفين والمراقبين جدا عن الاعضاء الى ذكرتهم وياريت نقدر ننسق فى مع الناس فى وضع طرق للرد على مواضيع الاعضاء
والتواجد المستمر لكل الناس الكبير قبل الصغير
وفق الله الجميع
التعديل الأخير تم بواسطة احمد عبقرينو ; 05-11-2014 الساعة 05:10 PM
قال صلى الله عليه وسلم: « أحب الناس إلى الله أنفعهم للناس ، وأحب الأعمال إلى الله عز وجل سرور يدخله على مسلم ، أو يكشف عنه كربه أو يقضي عنه ديناً أو يطرد عنه جوعاً ، ولأن أمشي مع أخ في حاجه أحب إليَّ من أن أعتكف في هذا المسجد - مسجد المدينة - شهراً ومن كف غضبه ستر الله عورته ، ومن كتم غيظه ولو شاء أن يمضيه أمضاه ، ملأ الله قلبه رجاءً يوم القيامة ومن مشى مع أخيه في حاجة حتى تهيأ له أثبت الله قدمه يوم تزول الأقدام .. » صدق رسول الله ص الله عليه وسلم

شكرا جميعا للمرور والرد
واتمنى التواصل من باقى الاعضاء
.gif)
.gif)
.gif)
تسلم حبيبى بيطار على الموضوع وعلى النتايج اللى هناخده منه ان شاء الله
التعديل الأخير تم بواسطة حسن هنرى ; 05-11-2014 الساعة 06:10 PM
.gif)
.gif)
.gif)
المنتدى ومدى استفادتك منه وهل بتسفيد فى حاجات معينه فى شغلك ولا فى كل شغلك
طبعا استفدت منه فى كل شغلى سواء هارد وير او سوفت وير
وهل انت بتفيد المندى ولا بتستفاد منه
الحمد لله بفيد واستفيد وعمرى ما اتأخرت عن اى حد فى اى طلب وبتوصل انى اسيب شغلى واشوف طلب حد زميل ليا واساعده فى طلبه قبل شغلى
وثانيا من وجهت نظرك اى هى النقاط الايجابيه والنقاط السلبيه فى المنتدى
النقاط الايجابيه ان فى عدد كبير منا بيحاول يساعد بكل قدراته وعلى قد مايقدر وان فى ناس فينا كتير بيخاف فعلا على المنتدى وبيتمنى يشوفه اكبر واكبر ده غير الاخلاص فيما بيننا ومساعدتنا لبعض بخلاف الادراه وتحكمها فى المنتدى ودى اكثر ايجابيات اللى بتساعدنا فى رقى المنتدى بصراحه والسلبيات اللى شايفها من وجهة نظرى خمول منذ فترات بداخل الكثير مننا وطبعا ليها اسباب واتكلمنا فيها قبل كده وشوفنا ظروف الاس واتفقنا اننا مانرميش كل حاجه على الظروف والبلد وهدوء السوق وان كل واحد يبدأ بنفسه ونرجع زى الاول واحسن بكتير ان شاء الله
ثالثا اى الى منتظره من الجيم فى الفتره القادمه وهل المنتدى ناقص اقسام اواى شى من وجه نظرك
بصراحه انا منتظر من رجالة الجيم كتير لان الجيم ده اسم واحنا اللى بنعمله وعملناه وبقى اكبر منتدى عربى ولو قل مستوى المنتدى فده بسببنا كلنا وكلنا لينا ذنب فيه نفسى اشوف المشرفين والمميزين والاعضاء واولنا الاداره زى الاول اتكلمنا كتير واتفقنا بس للاسف النتيجه ضعيفه بس انا واثق فى رجالة الجيم انها تقدر تعمل كتير وهنرجع زى الاول واحسن بكتير وبالنسبه للاقسام فالاداره مش مقصره ابدا فى الموضوع ده ومهتمه جدا بتنظيم المنتدى والبحث دائما عن راحة الاعضاء وسهولة الوصول للقسم وللمعلومه
رابعا هل اقامه صداقه ببعض الاعضاء عن طريق المنتدى
طبعا اقمت صداقات كتيررررررررررررررررررر وكلهم ناس محترمين جدا وبعتبر اس كتير منهم اخواتى منهم الكبار ومنهم الاصغر منى واحترامى ليهم كلهم الكبير والصغير
خامسا رايك فى اداره المنتدى والمشرفين وبكل صراحه
ذكرت قبل كده اننا كلنا مقصرين غصب عننا وبرضانا بس اللى واثق ومتأكد منه بتعاملى مع كثير من اعضاء الاداره والمشرفين ان لديهم الخبره والتفوق مايكفى للرقى بالمنتدى وان اسم الجيم يكبر اكتر من كده بكتير وده اللى انا مستنيه ومتأكد منه وياريت نساعد بعضنا فى ده
سادسا هل انت راضى عن المنتدى طب بنسبه كام تقريبا
صراحة كان من فتره مش بعيده كنت راضى 100% عن المنتدى حاليا وفى الوقت الحالى النسبه لا تتعدى 70% بالنسبه للخمول وتقصير بعض المشرفين والمميزين واختفاء كامل لبعضهم وطبعا كلامى غير موجه لاحد بعينه لكن انا بتكلم عموما لما اراه بالمنتدى فى الفتره الماضيه وبرضو واثق ان النسبه هترجع 100000% واكتر
واخيرا ودى امنيه : نفسى افتح المنتدى الاقى اكبر تواجد من المشرفين والاعضاء والاداريين والمميزين موجود الايام الجايه دى ومش بس كده لا انا عايز الاقى الكل بيشارك بمعلومه وبرأى وبموضوع وبحصريات وان شاء الله بمجهودنا هنعمل اكتر من كده
بالتوفيق للجميع ان شاء الله وتسلم حبيبى بيطار على عرض الموضوع اللى هنطلع منه بأستفاده اكيد لينا كلنا



منتدى جيم فلاش من اقوى المنتديات فى السوفت وير والهارد وقد تعلمت من اعضاء ومشرفين ومراقبين كتير ولا ابخل باى شى اعرف وتعرفت على اشخاص محترمين كتير
ايجابيات المنتدى كتير ولاكن سلبياتة
لا احد يعرف كل شي فارجو من المشرفين المتابعة والرد على الموضوعات التى لم يستطيع احد الرد فيها ولا يغلق الموضوع او يضع حل لة
شكرا للادراة على التفاعل بين الاعضاء

كل الشكر والتقدير والاحترام لادارة الجيم فلاش والمشرفين لكم من الشكر والواسع على ما قدمتموة من علم نافع للجميع وتحياتى لجميع الا




الله يحفض صحاب المنتدى وانا ممنون كثرا استفدت وربي يوفقكم يجعلوا فى ميزان حسناتك
.gif)
.gif)
.gif)
بصراحه موضوع اكتر من ممتاز وجه فى وقته
الجيم فلاش باختصار بيتى الثانى
فيه استفدع وافدت
ممكن اكون قصرت فى حقه بس مش قصدى
ومهما اقدم للجيم اواقول فلن اوفيه حقه
موضوع مثبت
الله ينور يا بيطار
اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم
جيم فلاش = هوستينج العرب
المفضلات