انا جربت فلاشه 4.2.2 وجربت الفلاشه اللى فى الومضوع ده https://www.gem-flash.com/vb/showthr...ight=i9060ونفس المشكله باقى اجرب بفلاشه من على الاوكتوبلس



انا جربت فلاشه 4.2.2 وجربت الفلاشه اللى فى الومضوع ده https://www.gem-flash.com/vb/showthr...ight=i9060ونفس المشكله باقى اجرب بفلاشه من على الاوكتوبلس
.........سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم ......
![]()
WWW.GEM-FLASH.COM THE FIRSET ARBIC SUPPORT شكر..الى ادارة هذا المنتدى العربى الرائع
المفضلات