لا
لم تكن حزينة لكن كانت قصيرة لأني كنت اعمل وانا في سن صغير
اللي بعدي حاسس انه اكبر من سنه

لا
لم تكن حزينة لكن كانت قصيرة لأني كنت اعمل وانا في سن صغير
اللي بعدي حاسس انه اكبر من سنه
ربما تثبت الأيام القادمة اني كنت علي حق وربما تثبت اني كنت الأغبي علي الاطلاق. والي ان تأتي الأيام القادمة ليس امامي الا الصبر
-----
مافيش حد بيشتغل لصالح هذه البلد ابدا
المفضلات