البوكس بيهنج مني لو حبيت اغير من فئه لاي فئه تاني
واوقات مش بيسحب ولا يفلش ويجبلي رسايل خطاء
مسحت الاصدار وسطبت اقل منه نفش المشاكل



البوكس بيهنج مني لو حبيت اغير من فئه لاي فئه تاني
واوقات مش بيسحب ولا يفلش ويجبلي رسايل خطاء
مسحت الاصدار وسطبت اقل منه نفش المشاكل



دول رسايل الخطاء بيجو ورا بعض في حالة لو الكابل فلت وانا بعمل ريد او لو بجرب برسيسور تاني بيظهر كده ولازم اقفل البرنامج الت شفت دليت
غيررت ويندز نفس الشيء
.gif)
.gif)
.gif)
امسح الاصدار من الجهاز بتعريفاته
و بعد كده سطب اصدار قديم 1.3
و بعد كده سطب عليه اخر اصدتر عندك
و اخبرنى بالنتيجه
سبحان الله و بحمده
سبحان الله العظيم
اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد
الطريق الى احتراف بوكس الميراكل
غريب مارسيليا شَكر



نفس المشكله مش بيشتغل غير علي الاصدار 86
ولو سطبت بعده اي اصدر بيعمل نفس المشكله
وسطبت اخر اصدار 91 نفش الشمكله ياريت حل لانه يعتبر مش بيشتغل
.gif)
.gif)
.gif)
جرب البوكس على كمبيوتر تانى
ممكن العيب من الويندوز
سبحان الله و بحمده
سبحان الله العظيم
اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد
الطريق الى احتراف بوكس الميراكل
غريب مارسيليا شَكر



انا غيرت ويندز وبقول لحضرتك شغال تمام علي الاصدار 86



حد يشفلي حل في البوكس انا جربت علي جهاز تاني ونفس المشكله مش شغال غير علي 86
.gif)
.gif)
.gif)
العيب مش من عندك
العيب من الاصدارات نفسها
على فكره انا كمان عندى نفس المشكله
و حاليا شغال باصدار اقدم
لغايه ما ينزل اصدار يحل المشكله
سبحان الله و بحمده
سبحان الله العظيم
اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد
الطريق الى احتراف بوكس الميراكل
المفضلات