عملته روت وشغال تمام والجهاز اصلا انجليزى
وان شاء الله لما الجهاز يتفك شفرته هعربه ببرنامج morelocale


عملته روت وشغال تمام والجهاز اصلا انجليزى
وان شاء الله لما الجهاز يتفك شفرته هعربه ببرنامج morelocale
ضوابط المشاركة



المفضلات